這首歌是John Legend 寫給妻子的定情歌,非常美,完全感受到滿到溢出來的愛,
真摯感人卻不肉麻,很感動。MV女主角就是他老婆。

 

 

John Legend - All of Me 

 

What would I do without your smart mouth?
如果沒有妳聰慧幽默的毒舌我該怎麼辦?
Drawing me in, and you kicking me out
一下把我抓來  一下把我踢開
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
妳把我整得暈頭轉向  不是開玩笑的  我完全無法掌控妳
What's going on in that beautiful mind
搞不懂甜美調皮的妳在想什麼
I'm on your magical mystery ride
在妳充滿魔力的奇幻旅程中
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
我頭昏眼花  彷佛被甚麼東西砸到  但沒關係我沒事


My head's under water
我在水面下
But I'm breathing fine
只要有妳在  我就能呼吸
You're crazy and I'm out of my mind
妳很瘋狂  而我也失去理智


'Cause all of me
因為 全部的我
Loves all of you
愛 全部的妳
Love your curves and all your edges
愛妳身上的每個線條和每個稜角
All your perfect imperfections
所有妳一切  完美的不完美
Give your all to me
給我  全部的妳
I'll give my all to you
我也會交給妳  全部的我
You're my end and my beginning
妳是我的終點  也是我的起點
Even when I lose I'm winning
即使輸了一切  只要有妳在  我永遠都是贏家
'Cause I give you all of me
因為我給妳  全部的我
And you give me all of you, ohoh
而妳也給我  全部的妳


How many times do I have to tell you
到底要我告訴妳幾次
Even when you're crying you're beautiful too
即使妳哭泣的臉龐  依然是這麼美麗
The world is beating you down, I'm around through every mood
這個世界擊倒妳  我永遠在妳身邊  陪妳渡過所有低落的情緒
You're my downfall, you're my muse
妳是我的墮落  妳是我的繆思
My worst distraction, my rhythm and blues
只要有妳在我完全無法集中注意力  妳就是我的 R&B
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我無法停止歌唱  在我的腦海裡不停的為妳而唱


My head's under water
我在水裡面
But I'm breathing fine
只要有妳在  我就能呼吸
You're crazy and I'm out of my mind
妳很瘋狂  而我也失去理智


'Cause all of me
因為  全部的我
Loves all of you
愛  全部的妳
Love your curves and all your edges
愛妳的每個線條和每個稜角
All your perfect imperfections
所有妳一切  完美的不完美
Give your all to me
給我  全部的妳
I'll give my all to you
我也會交給妳  全部的我
You're my end and my beginning
妳是我的終點  也是我的起點
Even when I lose I'm winning
即使輸了一切  只要有妳在  我永遠都是贏家
'Cause I give you all of me
因為我給妳  全部的我
And you give me all of you, ohoh
而妳也給我  全部的妳


Give me all of you
給我  全部的妳
Cards on the table, we're both showing hearts
毫無保留的攤在陽光下  我們都付出了真心
Risking it all, though it's hard
願意冒著一切的風險  雖然路途很艱辛


'Cause all of me
因為  全部的我
Loves all of you
愛  全部的妳
Love your curves and all your edges
愛妳的每個線條和每個稜角
All your perfect imperfections
所有妳一切  完美的不完美
Give your all to me
給我  全部的妳
I'll give my all to you
我也會交給妳  全部的我
You're my end and my beginning
妳是我的終點  也是我的起點
Even when I lose I'm winning
即使輸了一切  只要有妳在  我永遠都是贏家
'Cause I give you all of me
因為我給妳  全部的我
And you give me all of you, ohoh
而妳也給我  全部的妳


I give you all of me
我給妳  全部的我
And you give me all of you, ohoh
而妳也給我  全部的妳

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()