Jack White 說這首歌是在寫,他很憤怒把他們的婚姻關係當成八卦話題的人和媒體,

特別是一些假朋友在背後享受討論他們八卦的樂趣,他當時很認真地思考,要離開音樂圈過"正常"的生活。

 

The White Stripes 音樂類型:另類搖滾、車庫搖滾、藍調搖滾、龐克搖滾

 

The White Stripes - Seven Nation Army


I'm gonna fight 'em off
我要擊垮他們
A seven nation army couldn't hold me back
七個國家的聯合軍隊也無法阻止我
They're gonna rip it off
他們想要剝削我
Taking their time right behind my back
在我的背後消磨他們的時間
And I'm talkin' to myself at night
我在晚上自言自語
Because I can't forget
因為我無法忘記
Back and forth through my mind
在我腦海裡來回穿梭
Behind a cigarette
抽一根煙之後


And the message comin' from my eyes says, "Leave it alone."
從我的眼睛傳來的訊息說, " 別管它了。"


Don't wanna hear about it
不想再聽見
Every single one's got a story to tell
每個人都有自己編的故事要說
Everyone knows about it
每個人都知道了
From the Queen of England to the hounds of hell
從英國女王到地獄獵犬
And if I catch it comin' back my way
如果我能讓你認同我的看法
I'm gonna serve it to you
我願意服侍你
And that ain't what you want to hear
這不是你想聽到的
But that's what I'll do
但這是我所想要做的


And the feeling coming from my bones says, "Find a home."
從我的骨頭傳來的感覺說, " 找到一個家吧。"


I'm going to Wichita
我要去威奇托
Far from this opera for evermore
永遠遠離這肥皂劇
I'm gonna work the straw
我要去種田
Make the sweat drip out of every pore
讓每一個毛孔都滴下汗水
And I'm bleeding, and I'm bleeding, and I'm bleeding
我流血了 我流血了 我流血了
Right before the lord
在上帝面前
All the words are gonna bleed from me
每一個字都像我的鮮血在流
And I will think no more
而我不再去想了


And the stains comin' from my blood tell me, "Go back home."
從我的血液流出的血漬告訴我, " 回家吧。"

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()