不小心發現超好聽新生代女聲,一聽到就馬上在心裡喊:「X!這音樂怎麼那麼正!」,

不過因為資料超少,英文歌詞也七零八落,只好自己一邊聽一邊辨識一邊改,明明歌詞很少,卻感覺燃燒腦細胞啊!

 

Bishop Briggs 音樂類型:英國獨立流行,另類搖滾

 

 

 Bishop Briggs - Wild Horses


You hold me down in the best way
你用最棒的方式抱著我
No quarter from these chains that I 
我毫不留情地用鍊子
Slapped on my heart for a feeling
鞭打自己的心 只為了一種感覺
Why can't I let my demons lie?
為什麼我不能讓我的惡魔說謊?


Keep screaming into the pillow
埋進枕頭裡不停的尖叫
Cause your touch still gets me stupid high
因為你的撫摸 仍然讓我興奮到感覺自己很蠢
Oh glory, I'm a believer
喔 上天的榮光 我是一個信徒
Oh Lord, I'm holding tight, but
喔 上帝 我十指緊扣虔誠的祈禱 但是


Wild horses, wild horses
野馬 野馬
Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑


Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑


You caught my truth in the worst way
你以最壞的方式抓住我的真理
Through the dirty lens of a broken smile
透過一個破碎微笑的骯髒鏡頭
And I swear I'm not a pretender
我發誓我不是一個偽裝者
Sometimes it's love who's the biggest liar
有時候這就是愛 誰是最大的騙子


So, I'll keep on damning the devil
所以 我會繼續詛咒魔鬼
And you'll keep on saying it's alright
而你會繼續說 沒有關係
Oh glory, I'm a believer
喔 上天的榮光 我是一個信徒
Oh Lord, I'm holding tight, but
喔 上帝 我十指緊扣虔誠的祈禱 但是


Wild horses, wild horses
野馬 野馬
Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑


Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑


So, I'll keep on damning the devil
所以 我會繼續詛咒魔鬼
And you'll keep on saying it's alright
而你會繼續說 沒有關係
Oh glory, I'm a believer
喔 上天的榮光 我是一個信徒
Oh Lord, I'm holding tight, but
喔 上帝 我十指緊扣虔誠的祈禱 但是


Wild horses, wild horses
野馬 野馬
Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑


Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑
Wild horses run faster, run faster
野馬快跑 快跑
Run faster
快跑

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()