Lady Gaga - Million Reasons


You're giving me a million reasons to let you go
你給我一百萬個理由讓你走
You're giving me a million reasons to quit the show
你給我一百萬個理由結束這段戀情
You're givin' me a million reasons
你給我一百萬個理由
Give me a million reasons
給我一百萬個理由
Givin' me a million reasons
給我一百萬個理由
About a million reasons
大約一百萬個理由


If I had a highway, I would run for the hills
如果我有一條高速公路 我會逃之夭夭
If you could find a dry way, I'd forever be still
如果你能找到一種永存的方法 我將永遠都在
But you're giving me a million reasons
但是你給我一百萬個理由
Give me a million reasons 
給我一百萬個理由
Givin' me a million reasons
給我一百萬個理由
About a million reasons
大約一百萬個理由


I bow down to pray
我低頭祈禱
I try to make the worse seem better
我試圖讓最糟的情況變得更好
Lord, show me the way
主啊 指引我方向吧
To cut through all his worn out leather
刺穿他所有的舊皮衣
I've got a hundred million reasons to walk away
我有一億個離開的理由
But baby, I just need one good one to stay
但是寶貝 我只需要一個 一個留下來的好理由


Head stuck in a cycle, I look off and I stare
腦子陷入無限輪迴 我看著 我凝視
It's like that I've stopped breathing, but completely aware
這就像我已經停止呼吸 但意識卻完全清醒
'Cause you've given me a million reasons
因為你已經給了我一百萬個理由
Give me a million reasons
給我一百萬個理由
Giving me a million reasons
給我一百萬個理由
About a million reasons
大約一百萬個理由


And if you say something that you might even mean
如果你說過的某些話 甚至可能就是你的真心話
It's hard to even fathom which parts I should believe
很難去想像我應該相信哪一個部分
'Cause you've given me a million reasons
因為你已經給了我一百萬個理由
Give me a million reasons
給我一百萬個理由
Giving me a million reasons
給我一百萬個理由
About a million reasons
大約一百萬個理由


I bow down to pray
我低頭祈禱
I try to make the worse seem better
我試圖讓最糟的情況變得更好
Lord, show me the way
主啊 指引我方向吧
To cut through all his worn out leather
刺穿他所有的舊皮衣
I've got a hundred million reasons to walk away
我有一億個離開的理由
But baby, I just need one good one to stay
但是寶貝 我只需要一個 一個留下來的好理由


Aye-eee-ayeee-ay-ayyee
Oh, baby I'm bleedin', bleedin'
喔 寶貝 我流血了 我正在流血
Aye-eee-ayeee-ay-ayyee
Can't you give me what I'm needin', needin'
難道你就不能給我 我需要 需要的東西嗎 
Every heartbreak makes it hard to keep the faith
每一次心碎 就更難保持信念
But baby, I just need one good one
但是寶貝 我只需要一個 一個
Good one, good one, good one, good one, good one
一個 一個 一個 一個 一個好理由


I bow down to pray
我低頭祈禱
I try to make the worse seem better
我試圖讓最糟的情況變得更好
Lord, show me the way
主啊 指引我方向吧
To cut through all his worn out leather
刺穿他所有的舊皮衣
I've got a hundred million reasons to walk away
我有一億個離開的理由 
But baby, I just need one good one, good one
但是寶貝 我只需要一個 一個 一個好理由
Tell me that you'll be the good one, good one
告訴我你就是那個 那個好理由
Baby, I just need one good one to stay aye eee ayeee
但是寶貝 我只需要一個 一個留下來的好理由

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()