Sia - Move Your Body (Single Mix) [Lyric]


Poetry in your body you got it in every way
你的身體像首詩 你用各種方法與詩合而為一
And can't you see it's you I'm watching
難道你不知道我正在看著你嗎
I am hot for you in every way
我不管哪個角度對你來說都很火辣
And turn around, let me see you
轉過身來 讓我看你
Wanna free you with my rhythm
想要用我的韻律釋放你
I know you can't get enough
我知道再多你都不會滿足
When I turn up with my rhythm
當我隨著我的韻律突然出現


Your body's poetry, speak to me
你的身體像一首詩 對我低語
Won't you let me be your rhythm tonight?
今晚何不讓我成為你的韻律?
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
I wanna be your muse, use my music
我想要成為你的靈感 用我的音樂
And let me be your rhythm tonight
今晚讓我成為你的韻律
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
Your body's poetry, speak to me
你的身體像一首詩 對我低語
Won't you let me be your rhythm tonight?
今晚何不讓我成為你的韻律?
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
I wanna be your muse, use my music
我想要成為你的靈感 用我的音樂
And let me be your rhythm tonight
今晚讓我成為你的韻律
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體


Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh


Poetry in your body, got me started
你的身體像一首詩 讓我開始
May it never end
期望它永遠不會結束
Feel my rhythm in your system
在你的詩篇中感受我的韻律
This is living, I'm your only friend
這就是活著 我是你唯一的朋友
Feel the beat in your chest
感覺到你胸口的跳動
Beat your chest like an animal
像動物一樣捶打你的胸膛
Free the beast from its cage
將野獸從牠的籠子裡釋放
Free the rage like an animal
像動物一樣釋放你的憤怒


Your body's poetry, speak to me
你的身體像一首詩 對我低語
Won't you let me be your rhythm tonight?
今晚何不讓我成為你的韻律?
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
I wanna be your muse, use my music
我想要成為你的靈感 用我的音樂
And let me be your rhythm tonight
今晚讓我成為你的韻律
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
Your body's poetry, speak to me
你的身體像一首詩 對我低語
Won't you let me be your rhythm tonight?
今晚何不讓我成為你的韻律?
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
I wanna be your muse, use my music
我想要成為你的靈感 用我的音樂
And let me be your rhythm tonight
今晚讓我成為你的韻律
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體


Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh


You body's poetry, move your body for me
你的身體像一首詩 為我舞動你的身體
You body's poetry, move your body for me
你的身體像一首詩 為我舞動你的身體


Your body's poetry, speak to me
你的身體像一首詩 對我低語
Won't you let me be your rhythm tonight?
今晚何不讓我成為你的韻律?
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
I wanna be your muse, use my music
我想要成為你的靈感 用我的音樂
And let me be your rhythm tonight
今晚讓我成為你的韻律
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
Your body's poetry, speak to me
你的身體像一首詩 對我低語
Won't you let me be your rhythm tonight?
今晚何不讓我成為你的韻律?
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體
I wanna be your muse, use my music
我想要成為你的靈感 用我的音樂
And let me be your rhythm tonight
今晚讓我成為你的韻律
Move your body, move your body
舞動你的身體 舞動你的身體


 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()