Bishop Briggs:
Dream is about having fears and doing your best to embrace them 
no matter how strenuous the grip is.
這首歌是關於面對你的恐懼,盡全力去擁抱它們,不管有多困難。

 

Bishop Briggs 音樂類型:英國獨立流行,另類搖滾

 

Bishop Briggs - Dream


Crying eyes, broken bells
哭泣的雙眼 破碎的鈴聲
Back in course, no one tells
回歸正軌 無人訴說
Down we go, wish me well
我們走吧 祝我好運
I don't know where we fell
我不知道 我們從哪開始變調


Oh, I had a dream
喔 我做了一個夢
That you couldn't hear me screaming
你聽不見我在尖叫
Trying to tell you everything
想告訴你一切
But it wouldn't stop you leaving
但這並不能阻止你離開


I wanna wake up where your love is
我想要在你的愛中醒來
'Cause your love is always waking mine
因為你的愛總是喚醒我
I wanna break down where your heart gets
我想要讓你的心破碎
So torn, it's almost breaking mine
如此痛苦 幾乎要擊垮我
I wanna lay here, lost and bitter
我想要躺在這裡 失落而痛苦
So long, I feel like I could die
時間如此漫長 我感覺我都要死了
I wanna tell you what my truth is
我想要告訴你我的真相
But it's buried down inside
但它被埋藏在深處


Shining light, show and tell
閃耀的光芒 展現並訴說
Don't be scared, truth is hell
不要害怕 真相就是地獄
Down we go, wish me well
我們走吧 祝我好運
No one knows where we fell
我不知道 我們從哪開始變調


Oh, I had a dream
喔 我做了一個夢
That you couldn't hear me screaming
你聽不見我在尖叫
Trying to tell you everything
想告訴你一切
But it wouldn't stop you leaving
但這並不能阻止你離開


I wanna wake up where your love is
我想要在你的愛中醒來
'Cause your love is always waking mine
因為你的愛總是喚醒我
I wanna break down where your heart gets
我想要讓你的心破碎
So torn, it's almost breaking mine
如此痛苦 幾乎要擊垮我
I wanna lay here, lost and bitter
我想要躺在這裡 失落而痛苦
So long, I feel like I could die
時間如此漫長 我感覺我都要死了
I wanna tell you what my truth is
我想要告訴你我的真相
But it's buried down inside
但它被埋藏在深處


They say that secrets make you sick and I should know
他們說那些祕密讓你感到噁心 而我應該要知道
Just promise me that if I tell you, you will go
答應我 如果我告訴你 你會離開
Oh, oh, oh


I wanna wake up where your love is
我想要在你的愛中醒來
'Cause your love is always waking mine
因為你的愛總是喚醒我
I wanna break down where your heart gets
我想要讓你的心破碎
So torn, it's almost breaking mine
如此痛苦 幾乎要擊垮我
I wanna lay here, lost and bitter
我想要躺在這裡 失落而痛苦
So long, I feel like I could die
時間如此漫長 我感覺我都要死了
I wanna tell you what my truth is
我想要告訴你我的真相
But it's buried down inside
但它被埋藏在深處


It's buried down inside
它被埋藏在深處

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()