這首歌獲得2018葛萊美獎最佳搖滾歌曲 <提名>

由 Bass 主導帶出一整首歌太讚了,超愛Bass加鼓聲!感覺這首歌有濃濃的龐克風。


K.Flay音樂類型:另類嘻哈、獨立音樂

 

K.Flay - Blood In The Cut


The boy I love's got another girl
我愛的那個男孩有了另外一個女孩
He might be fucking her right now
他現在可能正在上她
I don't have an apartment
我沒有公寓
Thought if I was smart I'd make it far
在想如果我夠聰明的話 我應該要遠離這一切
But I'm still at the start
但我卻還停在原點
Guess I'm contagious it'd be safest if you ran
我想我是有傳染性的 如果你跑掉的話 對你來說是最安全的
Fuck that's what they all just end up doing in the end
幹 這就是他們在最後要結束的時候做的事情
Take my car and paint it black
開著我的車 把它漆成黑色
Take my arm, break it in half
抓住我的手臂 把它折成兩半
Say something, do it soon
說些什麼 快做些什麼
It's too quiet in this room
這個房間太安靜了


I need noise
我需要噪音
I need the buzz of a sub
我需要重低音的低鳴聲
Need the crack of a whip
需要用鞭子鞭打出裂痕
Need some blood in the cut
需要傷口上的鮮血


Met back up with the boy I love
和我愛的男孩重逢
Cried on the streets of San Francisco
在舊金山的街道上哭泣
I don't have an agenda
我沒有任何行程
All I do is pretend to be ok 
我所做的就是假裝沒事
So my friends can't see my heart in the blender
這樣我的朋友就不會在果汁機裡看到我的心了
Lately, I've been killing all my time
最近 我一直在消磨我的時間
Reading through your messages my favorite way to die
閱讀你的訊息 是我最喜歡的死法
Take my head and kick it in
拿著我的頭 踢進去
Break some bread for all my sins
為我所有的罪過 剝開一些麵包
Say a word, do it soon
說句話 快做些事
It's too quiet in this room
這個房間太安靜了


I need noise
我需要噪音
I need the buzz of a sub
我需要重低音的低鳴聲
Need the crack of a whip
需要用鞭子鞭打出裂痕
Need some blood in the cut
需要傷口上的鮮血

 

 

附註:
Break some bread for all my sins:
應該是來自聖經馬太福音,耶穌拿起餅來祝福,擘開遞給門徒,
說:「你們拿著吃,這是我的身體」

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()