Twenty One Pilots 音樂類型:另類嘻哈、電子流行、獨立流行、搖滾

 
 

Twenty One Pilots - Car Radio


I ponder of something great
我思考著一些偉大的計畫
My lungs will fill and then deflate
大口地深呼吸
They fill with fire
填滿火焰
Exhale desire
吐出慾望
I know it's dire
我明瞭這是可怕的
My time today
我的時限就是今天


I have these thoughts
我有一些畫面想法
So often I ought to replace that slot
我應該時常填滿這些空缺
With what I once bought
用我曾買下的其他東西來填補
'Cause somebody stole my car radio
因為有人偷走了我的汽車音響
And now I just sit in silence
而我現在只能沉默地呆坐著


Sometimes quiet is violent
有時寂靜反而是暴力
I find it hard to hide it
難以將它隱藏
My pride is no longer inside
我的自尊心已不存在
It's on my sleeve
逐漸從我袖口流失
My skin will scream
每一吋肌膚都在放聲大叫
Reminding me of
似乎提醒著我
Who I killed inside my dream
我在夢境中扼殺了誰
I hate this car that I'm driving
我恨透我正在行駛的這輛車
There's no hiding for me
讓我毫無藏身之處
I'm forced to deal with what I feel
被迫面對我所感知到的一切
There is no distraction to mask what is real
沒有任何令人分心的事物可以偽裝真實
I could pull the steering wheel
我只能轉動方向盤


I have these thoughts
我有一些畫面想法
So often I ought to replace that slot
我應該時常填滿這些空缺
With what I once bought
用我曾買下的其他東西來填補
'Cause somebody stole my car radio
因為有人偷走了我的汽車音響
And now I just sit in silence
而我現在只能沉默地呆坐著


I ponder of something terrifying
我有著一些可怕的想法
'Cause this time there's no sound to hide behind
因為這次已經沒有任何的聲音能夠隱藏
I find over the course of our human existence
我發現在人類生存的過程中
One thing consists of consistence
有一致的共通性
And it's that we're all battling fear
那就是我們都得對抗恐懼
Oh dear, I don't know if we know why we're here
噢  親愛的  不知道我們是否明白為何身在此處
Oh my,
噢  我的天
Too deep
陷得太深
Please stop thinking
我只想停止思考
I liked it better when my car had sound
我希望我的車能夠有些音樂


There are things we can do
我們能夠選擇做的事情有很多
But from the things that work there are only two
但這之中只有兩樣可行
And from the two that we choose to do
而在這兩件我們可選擇的行動之間
Peace will win
和平將會戰勝
And fear will lose
恐懼會落敗
There's faith and there's sleep
堅持信念與麻木沉睡
We need to pick one please because
我們必須擇一而行
Faith is to be awake
因為堅守信念能保持清醒
And to be awake is for us to think
清醒才能讓我們去思考
And for us to think is to be alive
而思考才能讓我們存活
And I will try with every rhyme
我會嘗試用盡一切韻腳
To come across like I am dying
彷彿這是最後的機會
To let you know you need to try to think
好讓你明白必須努力思考


I have these thoughts
我有一些畫面想法
So often I ought to replace that slot
我應該時常填滿這些空缺
With what I once bought
用我曾買下的其他東西來填補
'Cause somebody stole my car radio
因為有人偷走了我的汽車音響
And now I just sit in silence
而我現在只能沉默地呆坐著


And now I just sit in silence
而我現在只能沉默地呆坐著
And now I just sit
而我現在只能呆坐著


I ponder of something great
我思考著一些偉大的計畫
My lungs will fill and then deflate
大口地深呼吸
They fill with fire
填滿火焰
Exhale desire
吐出慾望
I know it's dire
我明瞭這是可怕的
My time today
我的時限就是今天


I have these thoughts
我有一些畫面想法
So often I ought to replace that slot
我應該時常填滿這些空缺
With what I once bought
用我曾買下的其他東西來填補
'Cause somebody stole my car radio
因為有人偷走了我的汽車音響
And now I just sit in silence
而我現在只能沉默地呆坐著

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()