Slipknot 音樂類型:重金屬、另類金屬、蠱戮金屬、新金屬

 

Slipknot - Snuff 


Bury all your secrets in my skin
在我的皮膚下埋藏你所有的秘密
Come away with innocence, and leave me with my sins
清白的離去  留下滿身罪惡的我
The air around me still feels like a cage
空氣環繞著我仍然像個無形的牢籠
And love is just a camouflage for what resembles rage again
而愛又再一次的成了暴怒的偽裝


So if you love me, let me go
如果你愛我  就讓我走
And run away before I know
在我意識到之前就逃走
My heart is just too dark to care
我的心已經黑暗到無法在乎
I can't destroy what isn't there
我無法摧毀不存在的東西
Deliver me into my fate
放我一人迎向命運
If I'm alone I cannot hate
我無法怨懟我孤獨一人
I don't deserve to have you
我不配擁有你


My smile was taken long ago
很久以前我的笑容就被剝奪了
If I can change I hope I never know
如果能夠改變  我希望我永遠都不知道


I still press your letters to my lips
我仍然會親吻你寫給我的信
And cherish them in parts of me that savor every kiss
珍惜它們就像細細品嘗你曾在我身上留下的每一個吻
I couldn't face a life without your lights
沒有你的光芒  我無法面對生活
But all of that was ripped apart when you refused to fight
當你拒絕為了彼此而努力撐下去時  所有的一切都被撕裂了


So save your breath, I will not hear
所以不要再浪費唇舌了  我不想聽
I think I made it very clear
我想我說得很清楚了
You couldn't hate enough to love
你痛恨去愛
Is that supposed to be enough?
這樣應該夠了吧?
I only wish you weren't my friend
我只希望你不是我的朋友
Then I could hurt you in the end
至少最後我還可以傷害你
I never claimed to be a saint
我從來沒有聲稱自己是個聖人


Ooh, my own was banished long ago
我的自我在很久以前就被放逐了
It took the death of hope to let you go
讓你走就如同奪走我僅存的希望


So break yourself against my stones
用我的石頭砸碎你自己
And spit your pity in my soul
並且把你的憐憫吐進我的靈魂裡
You never needed any help
你從來不需要任何幫助
You sold me out to save yourself
你為了救你自己而出賣我
And I won't listen to your shame
我不想再聽到你說你很愧疚
You ran away - you're all the same
你轉身離開  每次都這樣
Angels lie to keep control
天使們會撒謊來保持控制


Ooh, my love was punished long ago
我的愛在很就以前就受到懲罰
If you still care, don't ever let me know
如果你還在乎  千萬別告訴我
If you still care, don't ever let me know...
如果你還在乎  千萬別告訴我

 

 

 

 

 

 

附註:

save your breath 不值得浪費唇舌

You couldn't hate enough to love
not 修飾 enough (這裡採否定),所以就是恨透的意思

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()