Noah Cyrus - Make Me (Cry) ft. Labrinth


I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never hated you like I do right now
我從來沒有像此刻如此恨你
'Cause all you ever do is make me...
因為你所做的一切總是讓我...


Gave you up 'bout 21 times
放棄你大概21次了
Felt those lips, tell me 21 lies, yeah
感覺那對嘴唇 對我說了21次謊
You'll be the death of me
你會傷透我的心
Sage advice
智者的忠告
Love, lovin' you could make Jesus cry
愛, 愛你可以讓耶穌哭泣


When I hear you're sayin' "Darling,
當我聽到你說 "親愛的,
Your kiss is like an antidote."
你的吻就像解藥"
I'm fightin' like I'm Ali,
我努力戰鬥就像我是拳王一樣
But you got me on the ropes
但你在圍繩上打敗我


I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never hated you like I do right now
我從來沒有像此刻如此恨你
'Cause all you ever do is make me...
因為你所做的一切總是讓我...


Couldn't hear the thunder
聽不見轟隆隆的打雷聲
But I heard your heart race
但卻聽見你砰砰砰的心跳聲
Couldn't see the rain
看不見下雨
We're too busy makin' hurricanes, yeah
因為我們忙著大吵
Love ain't easy when it ain't my way
愛並不容易 當它不是照著我想要的方式走
But it gets hard, when you ain't here makin' me crazy
但是它變得困難 而你不在這裡 使我抓狂


Baby, say the word, darlin'
寶貝 對我說 親愛的
You know just how to hold the sucker down
你只知道如何壓抑這瘋狂的感覺
So I see you in the morning
所以當我在早晨看見你
I can't watch you walk out
我無法看著你離開


I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never hated you like I do right now
我從來沒有像此刻如此恨你
'Cause all you ever do is make me...
因為你所做的一切總是讓我...


Cry  Cry  Cry
哭泣 哭泣 哭泣


Hear the thunder
聽見雷聲
See the rain
看見雨滴
Yeah
Keep on makin' me cry
讓我無法停止哭泣
Yeah
Hey, hey, yeah
Keep makin' me scream and holler
讓我一直尖叫和大喊
Keep on makin' me cry
讓我無法停止哭泣
You don't know what you're doin' to me
你不知道你對我做了什麼
Hey, hey, yeah
Yeah


I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never needed you like I do right now
我從來沒有像此刻如此需要你
I never hated you like I do right now
我從來沒有像此刻如此恨你
'Cause all you ever do is make me...
因為你所做的一切總是讓我...

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()