MØ 音樂類型:電子流行、獨立流行、另類舞曲

 

MØ - Drum


When I'm up in the morning
當我早上起床的時候
When I'm up at dawn
當我在黎明起床的時候
I miss you
我想念你
When I'm up in the morning
當我早上起床的時候
When I'm up at dawn
當我在黎明起床的時候
I miss all yours
我想念你的一切


Have no cares in the world, have no fears, have no money, ah
在這世界上沒有牽掛 沒有恐懼 沒有錢
Live the life like we're rich, super rich, and the honey, ah (hey)
過著這樣的生活 彷彿我們很富足 超有錢 超甜蜜
What we had, was it good, I will always remember, ah
我們所擁有的 這美好的一切 我永遠都會記得
And now we're changing direction, I'll never forget ya (hey)
現在我們往不同的方向前進 我永遠不會忘記你


I, I wanna elevate
我 我想要更進一步
Wanna drive into the night
想要駛近夜晚
You always going left
你總是向左走
And I'm always going right
而我總是向右走
We, we gotta take a break
我們 我們得休息一下
And I promise it's alright
而我保證這沒關係
It's your life
這是你自己的生活


And it's all yours
一切都是屬於你自己的
Dance, to the beat of your drum
跳舞吧  為你專屬的節奏
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your drum
為你專屬的節奏


If you know me then I'm here if you want it, ah (hey)
如果你夠了解我的話 你就會知道 只要你想要我 我隨時都在這等你
Got my phone when you're low, got the pain in your stomach, ah (hey)
打電話給我 當你心情低落時 即使只是肚子痛
Cause what we had, was it good, I will always remember, ah (hey)
我們所擁有 這美好的一切 我永遠都會記得
And now we're changing direction, I'll never forget ya
現在我們往不同的方向前進 我永遠不會忘記你
Hella, hella, hella, hey


I, I wanna elevate
我 我想要更進一步
Wanna drive into the night
想要駛近夜晚
You always going left
你總是向左走
And I'm always going right
而我總是向右走
We, we gotta take a break
我們 我們得休息一下
And I promise it's alright
而我保證這沒關係
It's your life
這是你自己的生活

And it's all yours
一切都是屬於你自己的
Dance, to the beat of your drum
跳舞吧  為你專屬的節奏
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your drum
為你專屬的節奏
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your drum
為你專屬的節奏


Hella, hella, hella, hey
No I don't know what the fuck I really wanna nowhere (hey)
不 我不知道 他媽的我哪都不想去
Hella, hella, hella, hey
Like anyone knew real stuff that I'm gonna (hey)
好像每個人都知道我真正想要的東西是什麼
Gonna (hey) hella, hey
Let my hair blow like it was summer, yeah, yeah
讓我的頭髮就好像還是夏天一樣的吹拂著
It's gonna be alright, be alright
一切都會很好 不用擔心
It's your life, it's all yours
這是你自己的生活 一切都是屬於你的


Dance, to the beat of your drum (hey)
跳舞吧  為你專屬的節奏
To the beat of your drum (hey)
為你專屬的節奏
To the beat of your drum (hey)
為你專屬的節奏
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your drum (hey)
為你專屬的節奏
To the beat of your drum (hey)
為你專屬的節奏
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your
為你專屬的節奏


Dance, to the beat of your drum (to the beat of your drum)
跳舞 為你專屬的節奏 (為你專屬的節奏)
To the beat of your drum (to the beat of your drum)
為你專屬的節奏 (為你專屬的節奏)
To the beat of your drum (to the beat of your drum)
為你專屬的節奏 (為你專屬的節奏)
To the beat of your heart (to the beat of your heart)
為你心跳的節拍 (為你心跳的節拍)
To the beat of your drum (to the beat of your drum)
為你專屬的節奏 (為你專屬的節奏)
To the beat of your drum (to the beat of your drum)
為你專屬的節奏 (為你專屬的節奏)
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your heart
為你心跳的節拍
To the beat of your drum
為你專屬的節奏

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()