這是一位新生代歌手,一出現就爆紅,我也是不經意聽到他的歌,耳朵馬上發亮,他的聲音就像來自天堂,他寫的歌非常溫暖,彷彿被天使緊緊擁抱一般療癒。

 

 

 

Khalid - Angels 


I've been seeing angels
我一直看見天使
In my living room
在我家客廳
That have walked the sun
他們已經走過太陽
And have slept on the moon
睡過月亮
Covered in the fragrance
身上覆滿香氛
Of their own perfume
屬於他們獨特的香味
Telling me the stories
對我說故事
Stories coming true
故事成真
Well you see these angels
你看見這些天使
These angels see the light
這些天使看見光明
Yeah I had my troubles
我有我的煩惱
Troubles, all right
煩惱 還好吧
I've been seeing angels
我一直都看見天使
Oh 


They'll hold onto their secrets
他們緊緊守住他們的秘密
And torn up memories
撕碎記憶
We float above horizons
我們漂浮在地平線之上
And sail across the seas
航行在海洋
I hope for better days
我祈求更好的日子
And lightly times are tough
而看似輕鬆的時刻反而是艱難的
The angels give me strength
天使給我力量
And I'm not giving up
而我不放棄
So I wipe away my tears
所以我擦乾我的眼淚
I unveil my pain
我揭露我的傷痛
They're brushing off my shoulders
他們說這沒什麼大不了的
And I hold on to their stain
我緊緊抓住他們存在的痕跡
I've been seeing angels
我一直都看見天使


Angels
Angels
Angels
Angels
Angels
Angels, ayy
Angels

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()