OMG! The Neighbourhood 這輩子第一個彩色的MV竟然獻給湯米維索!
這個MV完全就是為湯米維索打造的啊,一整個湯米維索風,我要笑死了!

 

The Neighbourhood 音樂類型 :另類搖滾、獨立搖滾、實驗搖滾、另類R&B


The Neighbourhood - Scary Love


Move to the city with me
和我一起搬到城市裡
Don't wanna be alone
不想一個人待著
Don't wanna be alone
不想一個人待著
You're too pretty for me
妳對我來說太美了
Baby, I know, it's true, yeah
寶貝 我知道 這是真的
you look better when you first wake up
當妳第一次醒來時 看起來更美
Than anybody else I've fucked
比我上過的任何女人都還要美
Baby, I got good luck with you
寶貝 我是如此的幸運得到妳
I didn't know we'd get so far
我不知道我們會走這麼遠
And it's only the start
而這只是起點
Baby, you got me worried (ay)
寶貝 妳讓我好擔心


Your love is scaring me
妳的愛讓我感到害怕
No one has ever cared for me
從來沒有人關心我
As much as you do
像妳這麼多
Ooo, yeah, I need you here
我需要妳待在我身邊
Your love is scaring me
妳的愛讓我感到害怕
No one has ever cared for me
從來沒有人關心我
As much as you do
像妳這麼多
Ooo, yeah, I need you here
我需要妳待在我身邊


Ridin' through the city with me
和我一起在這座城市兜風
Just watching you glow
只看著妳泛紅暈的臉龐
I'm in the passenger seat, you're in control
我坐在副駕駛座 妳掌握著方向盤


It's on you now, mhm
現在由妳決定
Even better every day, I swear
一天比一天更美好 我發誓
Really, it's a little unfair
真的 這有點不公平
Baby, I'm star-struck by you
寶貝 我是妳的瘋狂粉絲
Didn't know we'd get so far
我不知道我們會走這麼遠
And it's only the start
而這只是起點
Baby, you got me worried (ay)
寶貝 妳讓我好擔心


Your love is scaring me
妳的愛讓我感到害怕
No one has ever cared for me
從來沒有人關心我
As much as you do
像妳這麼多
Ooo, yeah, I need you here
我需要妳待在我身邊
Your love is scaring me
妳的愛讓我感到害怕
No one has ever cared for me
從來沒有人關心我
As much as you do
像妳這麼多
Ooo, yeah, I need you here
我需要妳待在我身邊


If we fall apart
如果我們破裂
Maybe it wasn't meant to be
也許我們不是天注定的
If we fall apart
如果我們瓦解
Then it was our favorite dream
當時也是我們最愛的一場夢
Ooo, ooo, yeah


Your love is therapy
妳的愛就是治療
No drug can give me clarity
任何藥物都不能讓我清醒
As much as you do (as you do, baby)
比妳更多 (比妳多 寶貝)
Ooo, yeah, I need you here (I need you here)
我需要妳待在我身邊 (我需要妳待在我身邊)
Your love is scaring me (no one)
妳的愛讓我感到害怕 (再也沒有別人)
No one has ever cared for me (ooo, baby)
從來沒有人關心我 (寶貝)
As much as you do
像妳這麼多
Ooo, (hey, yeah) yeah, I need you here (oh-oh, oh-oh)
我需要妳待在我身邊


(Ooo, I need you, babe)
(喔 我需要妳 寶貝)
Ooo, ooo, ahh
(Yeah, yeah, I need you, baby)
(我需要妳 寶貝)
Yeah
(Ooo, I need you)
(我需要妳)

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()