Mike Shinoda - Nothing Makes Sense Anymore


I used to know where the bottom was
我曾經知道底層在哪
Somewhere far under the ocean waves
在海浪下極深的某處
Up on a ledge I was looking down
站在懸崖上 我低頭往下望
It was far enough to keep me safe
那距離遠到足以保證我的安全
But the ground was cracked open
但是地面裂開了
Threw me in the ocean
把我扔進海裡
Cast me out away at sea
再把我拋出海外
And the waves are still breaking
海浪依然波濤洶湧
Now that I awaken
現在我醒來了
No one's left to answer me
沒有人留下來回答我


My inside's out / my left is right
我內外翻轉 我左右相反
My upside's down / my black is white
我上下顛倒 我黑白不分
I hold my breath / and close my eyes
我屏住呼吸 我閉上雙眼
And wait for dawn but there's no light
等待黎明 但卻沒有任何光線投射進來
Nothing makes sense anymore anymore
任何事情都不再有意義了
Nothing makes sense anymore anymore
任何事情都不再有意義了


I used to sleep without waking up
我曾經睡到醒不過來
In a dream I made from painted walls
在我用塗鴉的牆壁做的夢裡
I was a moment away from done
我還有一小片刻就要完成
When the black spilled out across it all
當黑暗溢出來覆蓋全部
And my eyes were made sober
我的眼睛清醒了
World was turned over
世界被顛覆了
Washing out the lines I'd seen
洗淨我所見過的線條
And my heart is still breaking
而我的心依然破碎
Now that I awaken
現在我醒來了
No one's left to answer me
沒有人留下來回答我


My inside's out / my left is right
我內外翻轉 我左右相反
My upside's down / my black is white
我上下顛倒 我黑白不分
I hold my breath / and close my eyes
我屏住呼吸 我閉上雙眼
And wait for dawn but there's no light
等待黎明 但卻沒有任何光線投射進來


I'm a call without an answer
我是一通沒有回應的電話
I'm a shadow in the dark
我是黑暗中的影子
Trying to put it back together
想把一切重新組合
As I watch it fall apart
當我看著它分崩離析的時候


I'm a call without an answer
我是一通沒有回應的電話
I'm a shadow in the dark
我是黑暗中的影子
Trying to put it back together
想把一切重新組合
As I watch it fall apart
當我看著它分崩離析的時候
   

My inside's out / my left is right
我內外翻轉 我左右相反
My upside's down / my black is white
我上下顛倒 我黑白不分
I hold my breath / and close my eyes
我屏住呼吸 我閉上雙眼
And wait for dawn but there's no light
等待黎明 但卻沒有任何光線投射進來


Nothing makes sense anymore anymore
任何事情都不再有意義了
Nothing makes sense anymore anymore
任何事情都不再有意義了
Nothing makes sense anymore anymore
任何事情都不再有意義了
Nothing makes sense anymore anymore
任何事情都不再有意義了

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()