<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park – Given Up


Waking in sweat again
又在汗水中驚醒
Another day's been laid to waste, in my disgrace
又一天被我浪費了 我感到恥辱
Stuck in my head again
又再次困在自己腦海裡
Feels like I'll never leave this place, there's no escape
感覺我永遠不會離開這個地方 無處可逃
I'm my own worst enemy...
我是我最強大的敵人


I've given up, I'm sick of feeling
我已經放棄了 我受夠了各種感覺
Is there nothing you can say?
你無話可說了嗎?
Take this all away, I'm suffocating
拋開這一切 我要窒息了
Tell me what the fuck is wrong with me
告訴我 我他媽的到底怎麼了


I don't know what to take
我不知道我要承受什麼
Thought I was focused but I'm scared, I'm not prepared
我以為我集中注意力了 但我好害怕 我還沒準備好
I hyperventilate
我呼吸急促
Looking for help somehow, somewhere
四處尋求幫助 
and no one cares
但沒人在乎
I'm my own worst enemy
我是我最強大的敵人


I've given up, I'm sick of feeling
我已經放棄了 我受夠了各種感覺
Is there nothing you can say?
你無話可說了嗎?
Take this all away, I'm suffocating
拋開這一切 我要窒息了
Tell me what the fuck is wrong with me
告訴我 我他媽的到底怎麼了


God!
天啊!
Put me out of my misery!
讓我從痛苦中解脫吧!
Put me out of my misery!
讓我從痛苦中解脫吧!
Put me out of my
讓我解脫
Put me out of my fucking misery!
讓我從他媽的痛苦中解脫吧!


I've given up, I'm sick of feeling
我已經放棄了 我受夠了各種感覺
Is there nothing you can say?
你無話可說了嗎?
Take this all away, I'm suffocating
拋開這一切 我要窒息了
Tell me what the fuck is wrong with me
告訴我 我他媽的到底怎麼了

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()