<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park – What I've Done


In this farewell
這次告別中
There's no blood, there's no alibi
沒有殺戮  沒有辯解
'Cause I've drawn regret
因為我已經徹底後悔了
From the truth of a thousand lies
從千千萬萬個謊言的真相中
So let mercy come and wash away
就讓寬恕來洗去這一切吧


What I've done
我所做過的一切
I'll face myself
我會自己面對
To cross out what I've become
劃掉我原本可憎的面目
Erase myself
抹去自己
And let go of what I've done
放下我所做過的一切


Put to rest what you thought of me
暫時放下你對我的看法
While I clean this slate
當我洗心革面改過自新
With the hands of uncertainty
用這雙不可靠的雙手
So let mercy come and wash away
就讓寬恕來洗去這一切吧


What I've done
我所做過的一切
I'll face myself
我會自己面對
To cross out what I've become
劃掉我原本可憎的面目
Erase myself
抹去自己
And let go of what I've done
放下我所做過的一切


For what I've done
對於我所做過的一切
I start again
我重新開始
And whatever pain may come
不論多少痛苦代價到來
Today this ends
今天都結束了
I'm forgiving what I've done
我原諒我所做過的一切


I'll face myself
我會自己面對
To cross out what I've become
劃掉我原本可憎的面目
Erase myself
抹去自己
And let go of what I've done
放下我所做過的一切

 

What I've done
我所做過的一切
Forgiving what I've done
原諒我所做過的一切

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()