<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park – CASTLE OF GLASS


Take me down to the river bend
帶我到河流彎處
Take me down to the fighting end
帶我到戰爭終止時刻
Wash the poison from off my skin
將我皮膚上的毒藥全數洗淨
Show me how to be whole again
告訴我如何才能再次恢復完整


Fly me up on a silver wing
用銀色的羽翼  帶著我飛翔
Past the black where the sirens sing
穿越女妖高歌的黑暗
Warm me up in a nova's glow
用新星的光芒溫暖著我
And drop me down to the dream below
將我帶到夢境之土


'Cause I'm only a crack in this castle of glass
因為 我只是  這個玻璃城堡中的一條裂縫
Hardly anything there for you to see
幾乎沒有什麼可以跟你分享
For you to see
讓你檢視


Bring me home in a blinding dream
在那炫目的夢境裡  帶我回家
Through the secrets that I have seen
穿越那些我所見過的秘密
Wash the sorrow from off my skin
將我身上的苦痛帶走
And show me how to be whole again
告訴我如何才能再次恢復完整


'Cause I'm only a crack in this castle of glass
因為 我只是  這個玻璃城堡中的一條裂縫
Hardly anything there for you to see
幾乎沒有什麼可以跟你分享
For you to see
讓你檢視


'Cause I'm only a crack in this castle of glass
因為 我只是  這個玻璃城堡中的一條裂縫
Hardly anything else I need to be
我幾乎沒有其他可能的角色需要去扮演


'Cause I'm only a crack in this castle of glass
因為 我只是  這個玻璃城堡中的一條裂縫
Hardly anything there for you to see
幾乎沒有什麼可以跟你分享
For you to see, for you to see
讓你檢視  讓你檢視

 

 

 

 

 

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()