<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park – BURN IT DOWN


The cycle repeated
錯誤的循環一再重覆
As explosions broke in the sky
當爆炸在天空出現時
All that I needed
我所需要的
Was the one thing I couldn't find
永遠是我找尋不到的


And you were there at the turn
而你就在那兒
Waiting to let me know
等著要讓我明白這一切


We're building it up to break it back down
我們建構起這一切  只是為了要將它徹底摧毀
We're building it up to burn it down
我們建構起這一切  只是為了要將它燃燒殆盡
We can't wait to burn it to the ground
我們迫不及待  要將它燒毀化為塵土


The colors conflicted
火色交錯堆疊
As the flames climbed into the clouds
隨著烈焰爬入雲端
I wanted to fix this
我想要改變這個現況
But couldn't stop from tearing it down
但無法停止將它撕裂破壞


And you were there at the turn
而你就在那兒
Caught in the burning glow
陷入燃燒的光芒之中
And I was there at the turn
而我在那裡等候
Waiting to let you know
等著要讓你明白這一切


We're building it up to break it back down
我們建構起這一切  只是為了要將它徹底摧毀
We're building it up to burn it down
我們建構起這一切  只是為了要將它燃燒殆盡
We can't wait to burn it to the ground
我們迫不及待  要將它燒毀化為塵土


You told me yes, you held me high
你給我肯定的答案  你將我高高舉起
And I believed when you told that lie
當你說謊的時候  我深信不疑
I played soldier, you played king
我扮演士兵  你扮演國王
And struck me down when I kissed that ring
當我親吻你的戒指  向你臣服時  你卻襲擊了我
You lost that right to hold that crown
你已失去擁有那個皇冠的權利
I built you up but you let me down
我協助你登上高峰  但你卻讓我失望
So when you fall, I'll take my turn
所以當你跌落時  我將伺機而動
And fan the flames as your blazes burn
當你惹火上身時  我會搧風助燃


And you were there, at the turn
而你就在那兒
Waiting to let me know
等著和我攤牌


We're building it up to break it back down
我們建構起這一切  只是為了要將它徹底摧毀
We're building it up to burn it down
我們建構起這一切  只是為了要將它燃燒殆盡
We can't wait to burn it to the ground
我們迫不及待  要將它燒毀化為塵土


When you fall, I'll take my turn
所以當你跌落時  我將伺機而動
And fan the flames as your blazes burn
當你惹火上身時  我會搧風助燃
We can't wait to burn it to the ground
我們迫不及待  要將它燒毀化為塵土
When you fall, I'll take my turn
所以當你跌落時  我將伺機而動
And fan the flames as your blazes burn
當你惹火上身時  我會搧風助燃
We can't wait to burn it to the ground
我們迫不及待  要將它燒毀化為塵土

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()