<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park – Until It's Gone


A fire needs a space to burn
火焰需要空間去燃燒
A breath to build a glow
需要空氣來延燒
I've heard it said a thousand times
我已經聽過上千次了
But now I know
但我現在才明白


That you don't know what you've got
你永遠都不知道自己擁有什麼
Oh, you don't know what you've got
你永遠都不知道自己擁有什麼
No, you don't know what you've got
你永遠都不知道自己擁有什麼
Until it's gone
直到你失去了
Until it's gone
直到你失去了
Until it's gone
直到你失去了


I thought I kept you safe and sound
我以為我把你保護得很好
I thought I made you strong
我以為我讓你變得更堅強
But something made me realize
但有些事情讓我意識到
That I was wrong
我錯了
'Cause finding what you've got sometimes
因為若要你明白自己擁有什麼
Means finding it alone
意味著你要靠自己去尋找
And I can finally see your light
我終於看見你的光芒
When I let go
當我學會放手


'Cause you don't know what you've got
因為你永遠都不知道自己擁有什麼
Until it's gone
直到你失去了
Until it's gone
直到你失去了
Until it's gone
直到你失去了


'Cause you don't know what you've got
因為你永遠都不知道自己擁有什麼
Oh, you don't know what you've got
你永遠都不知道自己擁有什麼
No, you don't know what you've got
不  你永遠都不知道自己擁有什麼
It's your battle to be fought
這是屬於你自己的戰鬥
No, you don't know what you've got
不  你永遠都不知道自己擁有什麼
Till it's gone
直到你失去了
Till it's gone
直到你失去了
Till it's gone
直到你失去了

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()