<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park – New Divide


I remembered black skies
我記得在闇黑的天空下
The lightning all around me
閃電環繞在我四周
I remembered each flash
我還記得每一道閃光
As time began to blur
當時間開始變得模糊
Like a startling sign
像一個令人震驚的跡象
That fate had finally found me
命運終究找到我
And your voice was all I heard
我唯一聽得見的是你的聲音
That I get what I deserve
我終究得到我的救贖


So give me reason
所以給我理由
To prove me wrong
證明我是錯的
To wash this memory clean
並清除這些記憶
Let the floods cross the distance in your eyes
讓洪水穿越你眼中的距離
Give me reason
給我理由
To fill this hole
去填滿這個黑洞
Connect this space between
連結之間的空隙
Let it be enough to reach the truth that lies
讓它足以觸及謊言的真相
Across this new divide
跨越新界線


There was nothing in sight
眼前沒有任何景象
But memories left abandoned
只剩被遺棄的記憶
There was nowhere to hide
早已沒有藏身之處
The ashes fell like snow
灰燼如雪花散落
And the ground caved in
大地應聲崩塌
Between where we were standing
就在你我之間
And your voice was all I heard
我唯一聽得見的是你的聲音
That I get what I deserve
我終究得到我的救贖


So give me reason
所以給我理由
To prove me wrong
證明我是錯的
To wash this memory clean
並清除這些記憶
Let the floods cross the distance in your eyes
讓洪水穿越你眼中的距離
Across this new divide
跨越新界線


In every loss in every lie
在每一次損失  每一個謊言中
In every truth that you deny
你所否認的每一個事實
And each regret and each goodbye
每一次遺憾  每一次道別
Was a mistake too great to hide
是一個掩蓋不了的錯誤
And your voice was all I heard
我唯一聽得見的是你的聲音
That I get what I deserve
我終究得到我的救贖


So give me reason
所以給我理由
To prove me wrong
證明我是錯的
To wash this memory clean
並清除這些記憶
Let the floods cross the distance in your eyes
讓洪水穿越你眼中的距離
Give me reason
給我理由
To fill this hole
去填滿這個黑洞
Connect this space between
連結之間的空隙
Let it be enough to reach the truth that lies
讓它足以觸及謊言的真相
Across this new divide
跨越新界線
Across this new divide
跨越新界線
Across this new divide
跨越新界線

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()