A Great Big World, Christina Aguilera - Say Something

 

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了
I'll be the one, if you want me to
如果你需要我,我願意成為你的唯一
Anywhere I would've followed you
不論你去哪,我都願意跟隨著你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了

 

And I am feeling so small
我感到自己如此的渺小
It was over my head
這一切超出我的理解範圍
I know nothing at all
我已經束手無策了
And I will stumble and fall
即使我會跌倒受傷
I'm still learning to love
我仍然會學習如何去愛
Just starting to crawl
像個小嬰兒學習爬行一樣

 

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了
I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉我無法了解你
Anywhere I would've followed you
不論你去哪,我都願意跟隨著你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了
And I will swallow my pride
我會吞下我的自尊
You're the one that I love
你是我唯一愛的那個人
And I'm saying goodbye
但是我仍然要離開你

 

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了
And I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉我無法了解你
And anywhere I would've followed you (Oh-oh-oh-oh)
不論你去哪,我都願意跟隨著你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我就要放棄你了
Say something...
說些什麼吧...

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()