Troye Sivan - TALK ME DOWN (Blue Neighbourhood Part 3/3)
 
 
I wanna sleep next to you
我想要睡在你身旁
But that's all I wanna do right now
這是我現在唯一想做的事
And I wanna come home to you
我想要為你回家
But home is just a room full of my safest sounds
但家只是一個充滿我最安全的聲音的房間
Cause you know that I can't trust myself with my 3AM shadow
因為你知道 我不相信我自己 和我凌晨3點的影子
I'd rather fuel a fantasy than deal with this alone
與其應付這樣的孤獨 我寧願點燃幻想
 
 
I wanna sleep next to you
我想要睡在你身旁
But that's all I wanna do right now
這是我現在唯一想做的事
So come over now and talk me down
所以現在過來 勸我下來吧
 
 
I wanna hold hands with you
我想要牽著你的手
But that's all I wanna do right now
這是我現在唯一想做的事
And I wanna get close to you
我想要靠近你
Cause your hands and lips still know their way around
因為你的手和唇 仍然記得他們的方式
And I know I like to draw that line, when it starts to get too real
我知道我喜歡畫那條線 當一切開始變得太真實
But the less time that I spend with you, the less you need to heal
但我跟你在一起的時間越少 你就越不需要治癒
 
 
I wanna sleep next to you
我想要睡在你身旁
But that's all I wanna do right now
這是我現在唯一想做的事
So come over now and talk me down
所以現在過來 勸我下來吧
(talk me down)
勸我下來吧
 
 
So if you don't mind, I'll walk that line
所以如果你不在乎 我會勇往直前
Stuck on the bridge between us
困在我們之間的那條橋上
Gray areas and expectations
灰色地帶與期望
But I'm not the one if we're honest, yeah
我不會是一個人 如果我們坦誠面對彼此 
But I wanna sleep next to you
我想要睡在你身旁
And I wanna come home to you
我想要為你回家
I wanna hold hands with you
我想要牽著你的手
I wanna be close to you
我想要靠近你
 
 
But I wanna sleep next to you
我想要睡在你身旁
And that's all I wanna do right now
這是我現在唯一想做的事
And I wanna come home to you
我想要為你回家
But home is just a room full of my safest sounds
但家只是一個充滿我最安全的聲音的房間
So come over now and talk me down
所以現在過來 勸我下來吧
(talk me down)
(勸我下來吧)
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()