<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park - Battle Symphony


I got a long way to go
我還有很長的路要走
And a long memory
和一段深遠的記憶
I been searching for an answer
我一直在尋找一個答案
Always just out of reach
卻永遠遙不可及


Blood on the floor
地板上的血
Sirens repeat
警笛聲不斷響起
I been searching for the courage
我一直在尋找勇氣
To face my enemies
為了面對我的敵人
When they turn down the lights
當他們把燈關上的時候


I hear my battle symphony
我聽見我的戰鬥交響曲
All the world in front of me
整個世界都在我面前
If my armor breaks
如果我的盔甲破裂
I'll fuse it back together
我會把它重新鑄造
Battle symphony
戰鬥交響曲
Please just don't give up on me
請不要放棄我
And my eyes are wide awake
而我的雙眼是完全清醒的


For my battle symphony
為了我的戰鬥交響曲
For my battle symphony
為了我的戰鬥交響曲


They say that I don't belong
他們說我不屬於這裡
Say that I should retreat
說我應該撤退
That I'm marching to the rhythm
我隨著節奏前進
Of a lonesome defeat
寂寞的失敗
But the sound of your voice
但你的聲音
Puts the pain in reverse
讓痛苦變得甘之如飴
No surrender, no illusions
絕不投降 沒有幻想
And for better or worse
不管是好是壞
When they turn down the lights
當他們把燈關上的時候


I hear my battle symphony
我聽見我的戰鬥交響曲
All the world in front of me
整個世界都在我面前
If my armor breaks
如果我的盔甲破裂
I'll fuse it back together
我會把它重新鑄造
Battle symphony
戰鬥交響曲
Please just don't give up on me
請不要放棄我
And my eyes are wide awake
而我的雙眼是完全清醒的


If I fall, get knocked down
如果我跌倒 被擊倒
Pick myself up off the ground
我會自己重新振作站起來
If I fall, get knocked down
如果我跌倒 被擊倒
Pick myself up off the ground
我會自己重新振作站起來
When they turn down the lights
當他們把燈關上的時候


I hear my battle symphony
我聽見我的戰鬥交響曲
All the world in front of me
整個世界都在我面前
If my armor breaks
如果我的盔甲破裂
I'll fuse it back together
我會把它重新鑄造
Battle symphony
戰鬥交響曲
Please just don't give up on me
請不要放棄我
And my eyes are wide awake
而我的雙眼是完全清醒的
For my battle symphony
為了我的戰鬥交響曲
For my battle symphony
為了我的戰鬥交響曲

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()