<< Tribute to Chester Bennington >>

 

 

Linkin Park - Nobody Can Save Me


I'm dancing with my demons
我正和我的魔鬼跳舞
I'm hanging off the edge
我吊掛在懸崖邊
Storm clouds gather beneath me
暴風雲聚集在我腳下
Waves break above my head
大浪破碎在我頭上
Headfirst hallucination
大腦出現幻覺


I wanna fall wide awake now
我想要現在就完全清醒
You tell me it's alright
你告訴我沒關係
Tell me I'm forgiven, tonight
對我說今晚我已經被饒恕了 

 

But nobody can save me now
但現在沒有人可以拯救我
I'm holding up a light
我捧著一道光
I'm chasing out the darkness inside
我趕走內心的黑暗
'Cause nobody can save me
因為沒有人可以拯救我


Stared into this illusion
凝視著這幻像
For answers yet to come
為了還沒找到的答案
I chose a false solution
我選擇了一個錯誤的解決方式
But nobody proved me wrong
但沒有人證明我錯了
Headfirst hallucination
大腦出現幻覺


I wanna fall wide awake
我想要完全清醒
Watch the ground giving way now
看見地面讓出一條道路
You tell me it's alright
你告訴我沒關係
Tell me I'm forgiven, tonight
對我說今晚我已經被饒恕了


But nobody can save me now
但現在沒有人可以拯救我
I'm holding up a light
我捧著一道光
I'm chasing out the darkness inside
我趕走內心的黑暗
'Cause nobody can save me
因為沒有人可以拯救我


Been searching somewhere out there
一直在某處尋找
For what's been missing right here (I wanna fall wide awake now)
因為在這裡遺失了什麼 (我想要完全清醒)
I've been searching somewhere out there
我一直在某處尋找
For what's been missing right here (I wanna fall wide awake now)
因為在這裡遺失了什麼 (我想要完全清醒)


I wanna fall wide awake now
我想要完全清醒
So tell me it's alright
所以告訴我沒關係
Tell me I'm forgiven, tonight
對我說今晚我已經被饒恕了


And only I can save me now
而只有我可以拯救我自己
I'm holding up a light
我捧著一道光
Chasing out the darkness inside
趕走內心的黑暗
And I don't wanna let you down
我不想讓你失望
But only I can save me!
但是只有我能拯救我自己!


Been searching somewhere out there
一直在某處尋找
For what's been missing right here
為了填補那份缺憾

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()