這首歌獲得2018葛萊美獎最佳搖滾歌曲 <得獎>

這首歌超勵志,聽起來超爽的,好像有人揪著你的衣領,瘋狂的甩你十巴掌要你振作,但感覺好痛快!(抖M的概念)

 

Foo Fighters 音樂類型:另類搖滾,垃圾搖滾(早期),後垃圾搖滾,硬式搖滾

 

Foo Fighters - Run


Wake up
醒醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的生命而奔跑
Wake up
清醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的人生而奔跑
In another perfect life
在另一個完美的生活中
In another perfect light
在另一道完美的光芒下
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧


The rats are on parade
老鼠在遊行
Another mad charade
另一個瘋狂的偽裝
What you gonna do?
你想怎麼做?
The hounds are on the chase
獵犬在追捕
Everything's erased
一切都被抹去了
What you gonna do?
你想怎麼做?
I need some room to breathe
我需要一些空間呼吸
You can stay asleep
你可以繼續裝睡
If you wanted to
如果你想這麼做
They say that's nothing's free
他們說沒有什麼是不用付出代價的


You can run with me
你可以和我一起奔跑
If you wanted to
如果你想的話
Yeah you can run with me
你可以和我一起奔跑
If you wanted to
如果你想的話


Before the time runs out
在時間耗盡之前
There's somewhere to run
還是有地方可以跑
Wake up
醒醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的生命而奔跑
Wake up
清醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的人生而奔跑


In another perfect life
在另一個完美的生活中
In another perfect light
在另一道完美的光芒下
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
Run!
衝啊!


We are the nation's stakes
我們是國家的賭注
If everything's erased
如果一切都被抹去了
What you gonna' do?
你想怎麼做?
I need some room to breathe
我需要一些空間呼吸
You can run with me
你可以和我一起奔跑
If you wanted to
如果你想的話
Yeah you can run with me
你可以和我一起奔跑
If you wanted to
如果你想的話


Before the time runs out
在時間耗盡之前
There's somewhere to run
還是有地方可以跑
Wake up
醒醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的生命而奔跑
Wake up
清醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的人生而奔跑


In another perfect life
在另一個完美的生活中
In another perfect light
在另一道完美的光芒下
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
Run!
衝啊!


Wake up
醒醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的生命而奔跑
Wake up
清醒吧
Run for your life with me
和我一起為你的人生而奔跑


In another perfect life
在另一個完美的生活中
In another perfect light
在另一道完美的光芒下
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
We run
我們跑吧
Run!
衝啊!

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()