Lil Peep - Life Is Beautiful


I know that it hurts sometimes, but it's beautiful
我知道有時候會感到很痛  但還是很美麗
Working every day, now you're bleeding through your cuticles
每天不停的工作  你的指甲正往外滲血
Passing through a portal as you're sittin' in your cubicle
穿過入口  你坐在小小的辦公室隔間裡
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎?  我覺得生命很美麗
Tryin' to keep your cool at your grandfather's funeral
試著在你祖父的葬禮上保持冷靜
Finding out eventually the feeling wasn't mutual
最終發現這種感覺不是互相的
You were not invited 'cause you're nothing like the usual
你沒有被邀請  因為你變得跟以前不一樣
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎?  我覺得生命很美麗


You wanna see your friends, but you're stuck inside a hospital
你想見你的朋友  但你被困在醫院裡
Doctor walks in and he tells you that it's terminal
醫生走進來告訴你  你的癌症是末期
Tumor in your brain and they're sayin' it's inoperable
你大腦中的腫瘤  他們說這是無法手術的
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎?  我覺得生命很美麗
They'll kill your little brother and they'll tell you he's a criminal
他們會殺了你弟弟  然後告訴你他是罪犯
They'll fucking kill you too, so you better not get physical
他們也會他媽的殺了你  所以你最好不要輕舉妄動
Welcome to America, the type of shit is typical
歡迎來到美國  這種破事是典型的
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎?  我覺得生命很美麗


Wake up in the morning, now you doing the impossible
早上醒來  現在你做了不可能的事
Find out what's important, now you're feeling philosophical
找出什麼是重要的  現在你覺得自己很有哲理
When I die, I'll pack my bags, move somewhere more affordable
當我死後  我會收拾行李  搬到一個更加負擔的起的地方
Isn't life horrible? I think that life is horrible
生命不可怕嗎? 我覺得生命很可怕
You think she's adorable, she thinks that you're intolerable
你認為她很可愛  她認為你令人無法忍受
You think you can do it, but your chances are improbable
你認為你能做得到  但你根本沒有機會做到
Once you feel unstoppable, you run into an obstacle
一旦你感到勢不可擋  你就會遇到一個阻礙
Isn't life comical? I think that life is comical
生命不滑稽嗎?  我覺得生命很滑稽


And if you ever need a friend then you got me
如果你需要一個朋友  那你就擁有我
And in the end, when I die, would you watch me?
最後  當我死的時候  你會看著我嗎?
And if I try suicide, would you stop me?
如果我試著自殺  你會阻止我嗎?
Would you help me get a grip or would you drop me?
你會幫我一把  還是把我丟下?
Run away, make friends with the moon
逃離一切  和月亮交朋友
Why you trippin'? You'll be with your friends soon
你為什麼絆倒了? 你很快就會跟你的朋友們在一起
There comes a time when everybody meets the same fate
總有一天 每個人都會遇到相同的命運
I think I'ma die alone inside my room
我想我會孤獨的死在我的房間裡


Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎? 我覺得生命很美麗
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎? 我覺得生命很美麗
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎? 我覺得生命很美麗
Isn't life beautiful? I think that life is beautiful
生命不美麗嗎? 我覺得生命很美麗

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iscream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()